BOOTHS

CINCO DE MAYO FIESTA 2012
VENDOR RULES

Please limit the amount of time your vehicle is in the booth area.  Have all your contents packed prior to bringing your vehicle onto the park for loading and unloading.  A committee member or City representative may ask the vendor to dispose of any food that has not met the Health Departments Food handling standards.

1.     On Saturday and Sunday, booths maybe between 6 - 8 a.m.  No vehicles will be allowed to enter the park before 6 a.m. or after 8 a.m.

2.     On Saturday and Sunday, ALL booths must open by 10 a.m. and closed by 8 p.m.
                         
3.     Booths F1-F21 & 45-54 must enter at the La Palma Ave. marked entrance. There will be NO left turn into or exiting the park. Please enter traveling West bound on La Palma. The entrance and walkway must be clear at all times. ONLY right hand turns are allowed when entering or exiting the park.

4.     Booths 1-44 must enter at the Harbor Blvd. marked entrance. There will be NO left turn into or exiting the park. Please enter traveling North bound on Harbor. The entrance and walkway must keep clear at all times. ONLY right hand turns are allowed when entering or exiting the park.

5.     On Saturday and Sunday all vehicles must be off the park by 8:15 a.m. Vehicles lefts on the park or in a NO Parking Zone will be towed away at owner’s expense. Please exit the park the same way you entered.

6.     Only ONE vehicle per vendor will be allowed onto the park at a time.

7.     All vehicles on the park must travel less than 3 miles per hour.  The assigned colored Parking Pass MUST be displayed on the dashboard of the vehicle at all times.

8.     NO alcohol or drugs allowed on the park.

9.     Drinks may not be sold in glass containers. NO umbrellas will be allowed at the booth.

10.   All sales must be conducted from the front of the booth ONLY. Cooking must be done within the booth area. Food vendors must comply with all Health Department rules and regulations.

11.   NO sales will be allowed from outside of the booth.  Strolling vendors extending beyond 5’ in front of your booth to promote sales or marketing is not permitted. NO sales of weapons or merchandise that resembles or looks like guns, knives, swords, or the like will be allowed! NO PG-13 or R materials will be allowed on the premises.

12.   NO pets, amplified sound, megaphones or generators will be allowed in your booth for use.  Booth Vendors are encouraged not to bring unsupervised children.

13.   The Cinco de Mayo Committee recommends you bring your own tables, chairs, trash cans and bags. Please do not move park picnic tables.

14.   All booths must be cleaned of all trash or decorations before participants leave on Sunday evening. Booths must be inspected by a Committee member prior to your departure. If the booth is not clean, you may be billed for cleaning.

15.   There are no refunds of booth rentals…NO EXCEPTIONS.

16.   NON-COMPLIANCE WITH ANY OF THE ABOVE RULES COULD RESULT IN IMMEDIAT DISMISSAL AND/OR THE DENIAL OF PARTICIPATION IN FUTURE FIESTAS.

The applicant Vendor (VENDOR) is an authorized agent of the group submitting the application and is 21 years of age of older and accepts responsibility for information contained in said agreement application and rules sheet. VENDOR understands that failure to comply with payment schedule and or rules may result in immediate removal from the Cinco de Mayo Fiesta and/or denial of participation in future events.  

 SIGNATURE:________________________________DATE:________________________________



FIESTA CINCO DE MAYO 2012
Normativa para los vendedores

Por favor de limitar el tiempo del vehículo en su puesto.  Tenga todos sus contenidos empaquetados antes de traer su vehículo en el parque para la carga y descarga. Un miembro de comité o representante de la Ciudad pueden pedir al vendedor que tire cualquier comida que no ha cumplido con las normas del Departamento de salud pública.

1. El sábado y domingo la hora para montar su puesto es entre 6:00 y 8:00 a.m.  Ningún vehículo podrá entrar en el parque antes de las 6:00 a.m. o después de las 8:00 a.m.

2. El sábado y domingo todos los puestos abrirán a las 10:00 a.m. y cerrarán a las 8:00 p.m.

3. Los puestos F-1 al F-22 y 45 al 54 utilizarán la entrada marcada de La Palma Ave.  No se va permite vueltas izquierdas para entrar o salir el parque. Por favor de mantener la zona de paso libre en todo momento. Solo se permite vueltas para la derecha cuando entran o salgan el parque.

4. Los puestos 1 al 44 utilizarán la entrada marcada de la Harbor Blvd.  No se va permite vueltas izquierdas para entrar o salir el parque. Por favor de mantener la zona de paso libre en todo momento. Solo se permite vueltas derechas para entrar o salir el parque.

5. El sábado y domingo todos los vehículos tienen que estar fuera del parque a las 8:15 a.m.  Los vehículos que se quedan estacionados en el parque o en zonas donde no se pueda estacionar serán remolcados y los gastos se cargarán al dueño del vehículo.  Por favor salgan del parque por la misma puerta que utilizaron para entrar. 

6. Solo se permite un vehículo en el parque por puesto al tiempo.

7. Todos los vehículos en el parque deben viajar menos de 3 millas por hora.  El permiso asignado debe ser mostrado en el tablero de instrumentos del vehículo en todos momentos.

8. No se permite alcohol o drogas en el parque.

9. No se permite vender bebidas en botellas de vidrio.  No se permite sombrillas en los puestos.

10. Todas las ventas deben  de ser realizarán en el frente de los puestos. Se debe de cocinar en el área de el puesto. Vendedores de comida deben cumplir con todas las reglas y normas de Ministerio de salud pública (Departamento de salud).

11. No se podrán hacer ventas fuera de los puestos. No se permite vendedores ambulantes para promover ventas.  Vendedores tiene que permanecer entro 5 pies en frente de su puesto. No se permite ventas de armas o de mercancías que parecían pistolas, cuchillos o espadas. No será permitida fotografías o pintura clasificada PG-13 o R en este local.

12. No se permite mascotas. Ningún sonido amplificado o generadores serán permitidos para uso en su puesto. Los participantes de puestos son animados de no traer a niños sin supervisión.  

13. El comité de Cinco de Mayo sugiere que traigan sus propias mesas, sillas y botes de basura. Por favor de no mover las mesa de picnic.

14. Todos los puestos deben de ser limpiados de toda la basura y decoraciones antes de que los vendedores se vayan el domingo por la noche. Los puestos deben ser inspeccionados por un miembro del comité antes de la salida. Si el puesto no está limpio, usted puede ser pasado la factura por la limpieza.

15. No se efectuarán devoluciones por el dinero del alquiler de los puestos. NO HAY EXCEPCIONES.

16. NO CUMPLIR CON CUALQUIERA DE ESTAS NORMAS PODRÍA RESULTAR EN LA PÉRDIDA AL DERECHO DE RECUPERAR SU DEPÓSITO Y/O QUE SE LE NIEGUE LA PARTICIPACIÓN EN FUTURAS FIESTAS.

El solicitante vendedor es un agente autorizado del grupo de presentación de la solicitud y es de 21 años de edad o    más y acepta la responsabilidad por la información contenida en la aplicación de este acuerdo.  El vendedor entiende que incumplimiento de pago y o reglas puede resultar en la eliminación inmediata de la Fiesta del Cinco de Mayo y denegación de participación en futuros eventos.

FIRMA:                                                                                                                 FETCHA:                                    

No comments:

Post a Comment