CINCO
DE MAYO FIESTA 2012
VENDOR RULES
Please limit the amount of time your vehicle is in the
booth area. Have all your contents
packed prior to bringing your vehicle onto the park for loading and unloading. A committee member or City
representative may ask the vendor to dispose of any food that has not met the
Health Departments Food handling standards.
1.
On
Saturday and Sunday, booths maybe between 6 - 8 a.m. No vehicles will
be allowed to enter the park before 6 a.m. or after 8 a.m.
2.
On
Saturday and Sunday, ALL booths must
open by 10 a.m. and closed by 8 p.m.
3.
Booths
F1-F21 & 45-54 must enter at the
La Palma Ave. marked entrance. There will be NO left turn into or exiting the park. Please enter traveling West bound
on La Palma. The entrance and walkway must be clear at all times. ONLY right hand turns are allowed when
entering or exiting the park.
4.
Booths
1-44 must enter at the Harbor Blvd. marked
entrance. There will be NO left turn
into or exiting the park. Please enter traveling North bound on Harbor. The
entrance and walkway must keep clear at all times. ONLY right hand turns are allowed when entering or exiting the
park.
5.
On
Saturday and Sunday all vehicles must
be off the park by 8:15 a.m. Vehicles lefts on the park or in a NO Parking Zone
will be towed away at owner’s expense. Please exit the park the same way you
entered.
6.
Only
ONE vehicle per vendor will be
allowed onto the park at a time.
7.
All
vehicles on the park must travel less
than 3 miles per hour. The
assigned colored Parking Pass MUST
be displayed on the dashboard of the vehicle at all times.
8.
NO alcohol or drugs allowed
on the park.
9.
Drinks
may not be sold in glass containers. NO umbrellas
will be allowed at the booth.
10.
All
sales must be conducted from the front
of the booth ONLY. Cooking must be
done within the booth area. Food vendors must comply with all Health Department
rules and regulations.
11.
NO sales will be allowed from
outside of the booth. Strolling
vendors extending beyond 5’ in front of your booth to promote sales or
marketing is not permitted. NO sales
of weapons or merchandise that resembles or looks like guns, knives, swords, or
the like will be allowed! NO PG-13
or R materials will be allowed on the premises.
12.
NO pets, amplified sound,
megaphones or generators will be allowed in your booth for use. Booth Vendors are encouraged not to bring
unsupervised children.
13.
The
Cinco de Mayo Committee recommends you bring your own tables, chairs, trash
cans and bags. Please do not move park picnic tables.
14.
All
booths must be cleaned of all trash or decorations before participants leave on
Sunday evening. Booths must be inspected by a Committee member prior to your
departure. If the booth is not clean, you may be billed for cleaning.
15.
There
are no refunds of booth rentals…NO
EXCEPTIONS.
16.
NON-COMPLIANCE WITH ANY OF THE ABOVE RULES COULD
RESULT IN IMMEDIAT DISMISSAL AND/OR THE DENIAL OF PARTICIPATION IN FUTURE
FIESTAS.
The
applicant Vendor (VENDOR) is an authorized agent of the group submitting the
application and is 21 years of age of older and accepts responsibility for
information contained in said agreement application and rules sheet. VENDOR
understands that failure to comply with payment schedule and or rules may
result in immediate removal from the Cinco de Mayo Fiesta and/or denial of
participation in future events.
SIGNATURE:________________________________DATE:________________________________
FIESTA
CINCO DE MAYO 2012
Normativa para los vendedores
Por favor de limitar el
tiempo del vehículo en su puesto. Tenga todos sus contenidos empaquetados antes de traer su
vehículo en el parque para la carga y descarga. Un
miembro de comité o representante de la Ciudad pueden pedir al vendedor que
tire cualquier comida que no ha cumplido con las normas del Departamento de salud pública.
1. El sábado y
domingo la hora para montar su puesto es entre 6:00 y 8:00 a.m. Ningún vehículo podrá entrar en el parque
antes de las 6:00 a.m. o después de las 8:00 a.m.
2. El sábado y
domingo todos los puestos abrirán a las 10:00 a.m. y cerrarán a las 8:00 p.m.
3. Los puestos F-1
al F-22 y 45 al 54 utilizarán la entrada marcada de La Palma Ave. No
se va permite vueltas izquierdas para entrar o salir el parque. Por favor de mantener
la zona de paso libre en todo momento. Solo se permite vueltas para la derecha
cuando entran o salgan el parque.
4. Los puestos 1
al 44 utilizarán la entrada marcada de la Harbor Blvd. No se va permite vueltas izquierdas
para entrar o salir el parque. Por favor de mantener la zona de paso libre en
todo momento. Solo se permite vueltas derechas para entrar o salir el parque.
5. El sábado y
domingo todos los vehículos tienen que estar fuera del parque a las 8:15 a.m. Los vehículos que se quedan estacionados
en el parque o en zonas donde no se pueda estacionar serán remolcados y los gastos
se cargarán al dueño del vehículo.
Por favor salgan del parque por la misma puerta que utilizaron para
entrar.
6. Solo se permite
un vehículo en el parque por puesto al tiempo.
7. Todos los vehículos en el parque deben viajar menos de 3 millas por hora. El permiso asignado debe ser mostrado
en el tablero de instrumentos del vehículo en todos momentos.
8. No se permite alcohol o drogas en el parque.
9. No se permite
vender bebidas en botellas de vidrio. No se permite sombrillas en
los puestos.
10. Todas las
ventas deben de ser realizarán en el frente de los puestos. Se debe
de cocinar en el área de el puesto. Vendedores de comida deben cumplir con todas las reglas y normas de Ministerio de
salud pública (Departamento de salud).
11. No se podrán
hacer ventas fuera de los puestos. No se permite vendedores
ambulantes para promover ventas.
Vendedores tiene que permanecer
entro 5 pies en frente de su puesto. No se permite ventas de armas o de mercancías que parecían pistolas, cuchillos
o espadas. No será permitida fotografías o pintura clasificada PG-13 o R en
este local.
12. No se
permite mascotas. Ningún sonido amplificado o
generadores serán permitidos para uso en su puesto. Los participantes de
puestos son animados de no traer a niños sin
supervisión.
13. El comité de Cinco
de Mayo sugiere que traigan sus propias mesas, sillas y botes de basura. Por
favor de no mover las mesa de picnic.
14. Todos los
puestos deben de ser limpiados de toda la basura y
decoraciones antes de que los vendedores se vayan el
domingo por la noche. Los puestos deben ser inspeccionados por un miembro del
comité antes de la salida. Si el puesto no está limpio,
usted puede ser pasado la factura por la limpieza.
15. No se
efectuarán devoluciones por el dinero del alquiler de los puestos. NO HAY
EXCEPCIONES.
16. NO CUMPLIR CON
CUALQUIERA DE ESTAS NORMAS PODRÍA RESULTAR EN LA PÉRDIDA AL DERECHO DE
RECUPERAR SU DEPÓSITO Y/O QUE SE LE NIEGUE LA PARTICIPACIÓN EN FUTURAS FIESTAS.
El solicitante vendedor es un
agente autorizado del grupo de presentación de la solicitud y es de 21 años de
edad o más y acepta la
responsabilidad por la información contenida en la aplicación de este acuerdo. El vendedor entiende que incumplimiento
de pago y o reglas puede resultar en la eliminación inmediata de la Fiesta del
Cinco de Mayo y denegación de participación en futuros eventos.
FIRMA:
FETCHA:
No comments:
Post a Comment